آیا لازم است به حذف کیست در کلیه عملیات توسط
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا لازم است به حذف کیست در کلیه عملیات توسط

Q: عموی من فقط با نارسایی کلیه تشخیص داده چرا که سطح کراتینین خود 5.6 است و آنها نیز انجام MRI نشان می دهد که یک توده «مشکوک». بنابراین پزشکان می خواهید را به کلیه خود را به دور. این بیمارستان او را آزاد نیست تا زمانی که سطح کراتینین خود را پایین می رود. آیا واقعا لازم برای حذف کیست در کلیه خود را با عمل

A: من دیوید وانگ از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری در چین، خوشحالیم که شما به کمک دارم.

شما گفت کراتینین عموی خود را افزایش داده است بسیاری و در بیمارستان بستری. برای وضعیت او، نقطه اول این است که تایید این توده خوش خیم یا بدخیم است، پس از آن تصمیم بگیرد که عمل یا نه. اگر آن را خوش خیم است، بدون نیاز به حذف. اگر نه، شما می توانید در نظر به عمل، اما شما می دانید آنچه که یک نوع درمان بر اساس طب سنتی گیاه چینی می تواند به شما کمک عموی برای جلوگیری از عمل وجود دارد، بدون توجه به آن خوش خیم یا بدخیم است. چه چیزی بیشتر، می تواند کلیه را از تخریب بیشتر محافظت می کند. در این روش درمانی به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی، نه فقط در درمان کیست استفاده می شود.

مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند شرایط گردش خون از رگ های خونی و بهبود کیست و نرم دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. این می تواند کیست با تغییر فشار داخلی و خارجی انقباض. در همین حال داروهای چینی فعال نابود ساختار کیست بنابراین سرکوب رشد کیست.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: